maandag 9 april 2018

For You


Een schitterend Warm Groetje *For You*
Na de vorige Bloemen Groet nog een met de prachtige Dalia's van Susan....


ECD MSC 052 Just Say Cheese

ECD 1175 Dotted Scallop Squares
ECD 1173 Dotted Scallop Ovals
ECD 1121 Fitted Rectangles
ECD 1114 Fited Ovals
ECD 1456 Valentines Edges


ECD 1441 Just For You 
Wat zijn ze prachtig de kalligrafie teksten stansen van Suzanne Cannon  
Heb ze dubbel verwerkt... 


ECD 1417 Dahlia 2
ECD 1482 Leafy Berry Branch 1
  

Het Soft Finish Cardstock is bewerkt dmv een blend techniek met Oxide Distress Inkt 
Daarna zijn de takjes bewerkt met Nuvo Crystal Drops 
Deze Nuvo by Tonic Studios is er in vele kleuren,... en geweldig mooi op de takjes als bes.
Susan doet ze beide kanten, zo lijkt de bes echt rond... wat een heel natuurlijk effect geeft. 


Schitterend , je plukt deze bloemen as weekend 14 & 15 april 
ARTSpecially Event te Nijkerk.
Ik ben te vinden in de prachtige stand van Elizabeth Craft Designs en laat enorm veel 
Warme Groetjes zien....en laat graag zien hoe je de ECD Toolset 808 inzet  hierbij.


Maar er zijn meer demo momentjes,... met al het leuks van ECD.  Ga aan de kleur met de nieuwste Aquarel Potloden van Nuvo, laat de ECD stempels zien die gestempeld gaan worden met mijn Tonic Studios Travel Platform.... en verras u met vele tips en weetjes.... 



1 opmerking:

Marjan zei

ERG MOOIE kaart, Anita en ja.. wellicht zien we elkaar. Ik heb daar al heel wat dates staan. Maar als ik je zie, kom ik zeker langs!