maandag 16 april 2018

ARTSpecially Event 2018



Het zit er weer op,.... de ARTSpecially Event 2018
Het waren 2 fantastische dagen in de schitterende stand van Elizabeth Craft Designs.
We hadden een grandioos leuk team en hebben enorm veel......genoten!
Creatievelingen  vonden ons als eerste.... vroege vogels genoeg ha ha echt overdonderend 
Lieve lieve mensen, vrienden en stempelaars... iedereen die is geweest.... BEDANKT!
Wat een groot Creatief Feest!!!!


Zaterdag vroeg uit de veren, en dan is de hal echt al helemaal in rep en roer....
Iedereen heeft zijn kraam al vol met de leukste producten voor kaarten makers, Scrapbookers en planners.... ook Mixed Media en vele andere creatieve uitbarstingen hoor.... niet uit te leggen je moet het echt gezien hebben......


Zondag in de namiddag was het even tijd van uitleg over stempelen, mijn stijl en het gave stijltje van Esther die zo anders is en zo leuk aansluit om elkaar... dat maakte onze ECD stand extra bijzonder.

Giga druk geweest maar ook enorm gezellig..... deze dagen kijken we zolang naar uit en als het dan zover is geef je alles..... Heel veel *bloos* momentjes want de complimentjes rolde rijkelijk om ons heen.... Wat een prachtige stand,.... en wat een heerlijke aanbiedingen.


Had extra veel Warme Groetjes mee.... en tot om de hoek konden mensen genieten van de schitterende ECD producten.... op mijn kaarten. Vele gave stempels van ECD omgezet in kaartvorm en olalalalal die werden enorm goed bekeken en bewonderd.....
Doosjes en lijsten,.... bloemen geplukt,.... ongelooflijk geweldig..... al die lieve complimentjes.


De Viooltjes speelde het *hoogte* liedje....
De schitterende bloemen van Susan werden geplukt van de wand.... ze werden bewonderd.
Demo bloemen, en lijsten werd enorm van genoten en rijkelijk gekocht want samen werken ze uiteraard top!

Ook de Nuvo Producten van Tonic Studio combineerde ik enorm graag...
En Craft Emotions kwam zelfs zaterdag ochtend vroeg de schitterende Glass Media Mat 58 x 35.6 no 1914 E Tim Holtz  by Tonic Studio brengen..... en hij werkt overheerlijk wat een uitvinding!!!

Heb de schitterende stempels in kleur gebracht met mijn NUVO Aquarelpotloden...
Vele potjes en Nuvo flesjes had ik gebruikt op mijn Warme Groetjes en och het is allemaal zo leuk om eindelijk op dit Event te mogen laten zien.


Nu echt nagenieten en bijkomen..... maar wil eerst iedereen bedanken die het ARTSpecially Event  mogelijk heeft gemaakt , Elizabeth Craft Designs was erbij en hoe.....
Lieve mensen die ons bezocht hebben.... dankjulliewel....
Het was weer een groot feest!!!!!!

Er volgen nog meer leuke foto's....



6 opmerkingen:

Ellen zei

Nou Anita...zo te lezen was het een succes. Ik zou dit jaar ook willen gaan maar elke dag denken we dat onze dochter gaat bevallen. Achteraf hadden we kunnen gaan!
Groetjes Ellen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je voorbeelden waren prachtig. Leuk om je weer even gesproken te hebben.
Groetjes Miranda

CarlavdM zei

Ook ik was er dit jaar niet ;o(
Maar zo te zien heb je weer schitterende werkstukken gemaakt en volop genoten Anita. Leuk verslag om te lezen.

SylS creaties zei

Art Specially was fantastisch! Ik geniet nog na. Zo leuk om al die prachtige creaties van je ook IRL te hebben gezien.
groetjes,
Syl

Uplay365 zei

Ook ik was er dit jaar niet ;o(
Maar zo te zien heb je weer schitterende werkstukken gemaakt en volop genoten Anita. Leuk verslag om te lezen.

สูตรบาคาร่า**

Uplay365 zei

Ook ik was er dit jaar niet ;o(
Maar zo te zien heb je weer schitterende werkstukken gemaakt en volop genoten Anita. Leuk verslag om te lezen.

สูตรบาคาร่า**