donderdag 9 maart 2017

Party


Harte-groet met een boodschap.....
Er kan een briefje in die geschreven is met een groet.....of een kado-kaart.
Ophangen aan de slaapkamerdeur.... voor de jarige of juist aan een boeket.....


ECD 1265 Fitted Hearts 
ECD 1173 Dotted Scallop Ovals
ECD 1289 Party
ECD 1171 Beaded Oval Frames
ECD 1323 Dancing Butterflies
ECD 1325 Happy Flowers
ECD 1297 Ivy Vine



heeft een scala aan parels , linkt en kantjes om je kaart af te maken.

Heerlijk anders dan een *gewone* kaart...








4 opmerkingen:

Gery zei

Wat ziet dit er ontzettend leuk uit, Anita.
Inderdaad lekker een keertje anders dan anders van vorm.
En zoals gewoonlijk weer helemaal met veel zorg gemaakt ❤.
Groetjes Gery

Ellen zei

Schitterende creatie Anita!
Gr Ellen

Chantal zei

Anita ik heb je een pbtje gestuurd via facebook messanger, zou je willen kijken?

anita01 zei

Dank jullie wel, wat een lieve berichtjes ook hier :)

En Chantal, ik kan je helaas niet bereiken, geen mail gegevens bij je profiel.
Ook op FB geen bericht in mijn postvakje van je. Mail me anders via anitaizendoorn@gmail.com dan help ik je graag. Morgen ben ik de gehele dag een workshop aan het verzorgen bij Doe@Ding !