woensdag 15 maart 2017

Favoriet van Aniet nog 1 workshopdag....


Als stempelaarster is dit toch echt genieten.....geheel in mijn stijl met een schitterend geheel waar ik enorm van heb genoten bij het ontwerpen.....adembenemend in het echt.... keer op keer en zo trots gevoel want dit is mijn liefde..... en was inspiratie bij mijn workshop *Spelen met Inkt*

ECD 1206 Anita Frames Pop-up van Karen Burniston


Deze Elizabeth Craft Designs stempelsets zijn hierbij nog niet gebruikt...deze 14 sets zijn geweldig in gebruik met de passende dies... deze gave vogel lande zo op mijn ala Anita hoe passend in het geheel.

ECD CS 027 Feathered Friends 
ECD 1334 dies Feathered Friends


De achtergrond is gestempeld met de schitterende set van Penny Black Botanical Garden  30-354
Geheel in kleur gezet met mijn ZIG CCRB Markers.
Heerlijk om te doen en och kan hier echt van genieten ..... mooie schaduw partijtjes in de juiste kleuren combinatie.... penselen en papier soorten komen aan de oorden en best belangrijk om te weten... van de in & outs...van het stempelwerk.


De workshop *spelen met inkt* word op 17 juni nog eenmaal verzorgd....op veler verzoek!
HIER aanmelden
En we gaan genieten van een heerlijk stempelproject ala Anita !!!
Staat bol van de inkleur techniekjes en de stempelkeuze is geweldig.
Heel veel inkleur inspiratie neem ik mee en deze workshop is zo veelzijdig...love it !


ECD 1285 Smile

Meer hoef ik niet te vertellen toch..... alhoewel....
ARTSpecially  Event 2017 komt eraan 1 & 2 april is de beursvloer weer een waar paradijs voor onze hobby .
Ik ben dit keer bij Elizabeth Craft Designs met mijn Warme Groetjes.
Zal de schitterende dies en stempels bewerken met mijn inkt... en hoop jullie daar weer te ontmoeten.


Hier word volop aan prachtige Warme groetjes gewerkt... heerlijk in div inkten gezet en dat word natuurlijk een klein feestje dit jaar met ECD op deze beursvloer!!!!
Tot dan....heb er nu al zin in .

1 opmerking:

Dora zei

Geweldige stijl! prachtig gestempeld.