vrijdag 22 juli 2016

Wish....


Whish..... is een lijstje wat ik met enorm veel plezier heb gemaakt....
Soft Finish Cardstock *Anita's Choice de basis en och wat zijn de Elizabeth Craft Designs producten toch heerlijk ... hierbij het lijstje van ingrediƫnten:

ECD 1175 Dotted Scallop Squares
ECD 1118 Stiched Squares
ECD 1119 Fitted Squares
ECD 1179 Ladybug
ECD 1169 Bead Strings 2
ECD E 118 Spring Leaves

Bewerkt met mijn favorieten inkt en techniekjes en natuurlijk wat verhoogt hier en daar voor het speelse effect waar ik zo van hou....wensen komen uit.....reken maar van jes!

Ze heet Bailey en was hier 8 weekjes oud, ik smelt de momentjes en koester mijn dromen....


Ondertussen een beetje vakantie vieren hier maar ook Warme Groetjes maken voor aankomende demodagen bij Doe@Ding....en voorbereiden op DE WORKSHOP *SPELEN MET INKT*die in november van start gaat en ik kan jullie beloven dat hij giga gigantisch gaat worden...een ala Anita stijltje in een jasje van Karen Burniston gecombineerd met mooi kleurwerk van Distress Inkt en.... ZIG CCRB markers en smaakvolle techniekjes....we houden er zo van he lieve mensen...

Geef je nu al op voor een plekje bij Doe@Ding


Alle producten pronken bij Doe@Ding
Groothandel Craftlines


Geen opmerkingen: